zaterdag 15 juli 2017

De Stamboomnamen

De stamboomnamen zijn bekend en goedgekeurd door de Raad van Beheer. De namen zijn nog niet aan de pups gekoppeld. Dat komt te zijner tijd als ik wat meer weet over de karaktertjes.
Ik heb themanamen gekozen die voor mij de samenwerking en het spel tussen baas en hond weergeven. Iets wat ik erg belangrijk vind.
De kennelnaam zelf, Madra Brzomhar, betekend: de levendige hond. Ook dat vind ik weergeven hoe de Hovawart is.
Natuurlijk mogen de toekomstige eigenaren zelf een roepnaam geven aan hun hond.


De namen voor de reuen:
- LET THE GAMES BEGIN MADRA BRZOMHAR
- READY SET GO MADRA BRZOMHAR
- DREAMTEAM MADRA BRZOMHAR
- BRAINGAMES MADRA BRZOMHAR

De namen voor de teefjes:
- WANNA PLAY WITH ME MADRA BRZOMHAR
- CATCH ME IF YOU CAN MADRA BRZOMHAR
- HIDE AND SEEK MADRA BRZOMHAR
- TRACK AND TRACE MADRA BRZOMHAR


Geen opmerkingen:

Een reactie posten