zondag 26 november 2017

Update bezoeken en 20 weken oud

De pups zijn 20 weken oud, wat gaat dat hard zeg. Nog steeds hoor ik alleen maar positieve berichten van alle eigenaren. Inmiddels heb ik nog 3 pups bezocht en in december staat het laatste bezoek op de planning. 

Op 28 oktober ben ik bij Hunter op bezoek geweest, de reu met het rode bandje. Hij heeft een Hovawartvriendinnetje om zijn huis mee te delen. Hij blinkt uit op de puppycursus en vindt het heerlijk om op de veranda te liggen. 


Vandaag op 26 november ben ik bij Rosa (teefje roze) en Falou  (teefje regenboog) op bezoek geweest. Ik heb een erg gezellige dag gehad en tussen de buien door hebben we lekker kunnen wandelen. Als ik ze zo met Fallyn vergelijk, lijken ze erg op elkaar, qua hoogte zijn ze vrijwel gelijk, wel is Rosa duidelijk lichter van bouw. Falou heeft de mooie krullen van haar opa meegekregen. Wat mij opvalt zijn de lange staarten die de pups hebben, erg mooi om te zien. 


Even proeven van hoe het voelt om een volwassen Hovawart vast te houden

Poseren in de herfstbladeren



Even proeven van hoe het voelt om een volwassen Hovawart vast te houden
 
Rosa


Falou en Chanti waren wel aan elkaar gewaagd tijdens het spelen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten