maandag 9 oktober 2017

De eerste bezoeken

Afgelopen weekend de eerste bezoeken afgelegd om de stambomen te brengen.
Zaterdag als eerste naar Bob, Fallyn, Chanti en mijn moeder Astrid waren mee. Fallyn probeerde meteen de baas te spelen over Bob, maar na een tijdje was de balans tussen beide gevonden. Ze hebben lekker in de tuin en woonkamer gespeeld, tot ze op het laatst alleen nog maar konden bekvechten zo moe waren ze.
Bob is lekker ondeugend, maar luistert ook al goed naar de basiscommando's. Leuk om te zien.

Alles ontdekken

Wat heb jij?

Op zondag ben ik eerst bij Chappie geweest, ze was zo blij om mij weer te zien. Daarna hebben we even lekker door het bos gelopen en presteerde Chanti het om bij terugkomst in de vijver te vallen (het is niet de eerste keer dat haar zoiets overkomt ;))
Chappie is erg goed in sporen volgen en is erg slim. Ze pakt alles snel op. In huis ligt ze rustig op haar plekje.
Daarna moest Chappie naar de puppiecursus en ben ik doorgereden naar Sem. Sem was in eerste instantie vooral blij om zijn moeder weer te zien. Pas na een tijdje had hij door dat ik er ook was en werd ik enthousiast begroet. Het weer was gelukkig wat opgeknapt dus ze konden lekker in de tuin spelen en daarna nog even naar een losloopveldje in het park geweest. Sem is een mooi zelfverzekerd hondje dat alles relaxed benaderd. Totaal niet onder de indruk van grote honden.

Samen snuffelen

Chappie ruikt iets

Netjes zitten voor de foto

Ik kan je heus wel bijhouden hoor 

Lief

Het was erg leuk om iedereen weer even te zien en ook fijn om te zien dat het bij iedereen goed gaat. Ik kijk uit naar de overige bezoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten