zondag 7 juli 2019

6 en 7 juli

6 juli: agilitywedstrijd bij KC Gooi en Eemland. Mooie motivatie gezien bij Chanti. Bij de jumping ook mooi werk op afstand: vooruit en tik en tak.
De parcoursen waren niet makkelijk,  maar wel uitdagend. We zijn zeker weer wat trainingspuntjes tegen gekomen.

Vp1: disk. Ik moest te wijd van de kattenloop lopen door de tunnels.

Vp2: disk. Fout van mij. Ik gaf de sprong verkeerd aan, verder een lekker rondje.

Jp: 1 weigering. Ik gaf de sprong niet goed aan. Ondanks de lange dag en dat het het laatste rondje was, super gelopen. Vooral erg blij met hoe ze het vooruit en tik en tak deed.

7 juli: breitensportwedstrijd AKC Waterland 
Ik had met Fallyn ingeschreven voor de breitensportwedstrijd bij AKC Waterland. Haar eerste wedstrijd dus in de aspirantenklasse met nog 5 andere deelnemers. 
Eerst de duurloop van 2.5 km. Chanti mocht ook mee en wat liepen ze netjes. Bijna geen geklier.  Uiteindelijk 15 minuut 12 over gedaan. 
Dan het appèl. Dit was een rommeltje, Fallyn had meer interesse in alle luchtjes op het veld. De zit en af oefening ging wel goed. 
Vervolgens de slalom. Ook hier liep Fallyn netjes mee, het tweede rondje kruiste ze 1 keer voorlangs en sprong ze wat meer op. 
De hordes deed ze netjes.
Dan na de pauze de baan. De eerste ronde sloeg ze de kattenloop over, die moet bij haar nog wel worden aangegeven, wat ik niet deed. De tweede ronde deed ik dat wel en ging her erg goed. 
Uiteindelijk een 5e Plaats behaald. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten