zondag 3 september 2017

Het afscheid van Falou en Hunter

En dan breekt daar de laatste dag aan van deze periode. Een periode waar ik met trots en een goed gevoel op terugkijk. Het was pittig, zowel fysiek als mentaal, maar het was een mooie ervaring. 

Vanochtend werd Falou opgehaald, het teefje met het regenboogbandje. Heeft zich ontpopt tot een ware deugniet. Ze gaat in Leusden-Zuid bij Huub en Sanny wonen. 



Als laatste heeft Hunter het nest verlaten. De reu met het rode bandje. Hij gaat in Heenvliet bij Dennis, Sylvia, Patrick en zijn Hovawart vriendinnetje Hailey wonen.



Na die 9 weken intensief bezig zijn geweest met de zwangerschap, bevalling en verzorging van de pups, begint morgen het "gewone" leven weer. 
In die weken heb ik veel hulp gehad. Allereerst van mijn moeder Astrid, waar ik veel steun aan heb gehad. Daarnaast van Sia voor haar hulp bij het uitzoeken van een geschikte dekreu, waar ik de werpkist en de kennelhekjes van mocht lenen en waar ik op haar ervaring met nestjes en voeding kon terugvallen, bedankt daarvoor! Ook van Atie mocht ik, zodra de pups bij haar uitgevlogen waren, spulletjes lenen, waaronder de schommel en de weegschaal. Erg fijn, bedankt!

Ook fijn was de betrokkenheid van de reu-eigenaar Lenka bij de opgroei van de pups en de hulp en adviezen die ik gehad heb toen ik in TsjechiĆ« was. 

Tot nu toe heb ik van alle eigenaren goede berichten gehad over de pups hun eerste dagen in hun nieuwe huis. Dus dat is natuurlijk erg fijn. Zodra er meer nieuwtjes zijn, plaats ik die hier. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten